Oplader voor Google Nexus 7, 10; ASUS Transformer Book T100TA – 10W van subtel

(64 beoordelingen)
Artikelnummer: 916908

Dit zeggen onze klanten

4,7 (64)

Klanten noemen vaak

• Hein Nederland

Ik heb meerdere adapters gekocht nadat de originele stuk was gegaan maar die werkten allemaal niet goed. Deze adapter werkt prima op mijn Asus T100

• Karin Duitsland

Ik kan de kwaliteit nog niet met 5 sterren beoordelen, de stekker moet voor langere tijd in gebruik zijn.

• Hein Nederland

Ik heb meerdere adapters gekocht nadat de originele stuk was gegaan maar die werkten allemaal niet goed. Deze adapter werkt prima op mijn Asus T100

• Daniel Frankrijk

De oplader voldoet volledig aan de beschrijving en vervult zijn rol perfect. Dus alles is in orde.

• Helmut Duitsland

Vervanging voor origineel, kwaliteit aanzienlijk beter dan origineel, prettige kabellengte.

• E. Nederland

Vaste aansluiting (geen USB)
    Degelijk, licht uitgevoerd. Laag in prijs

• Daniel Frankrijk

De oplader voldoet volledig aan de beschrijving en vervult zijn rol perfect. Dus alles is in orde.

• nathalie Frankrijk

volgens de vraag

Geschikt voor uw

Voor is dit product bij ons niet als geschikt geregistreerd

Dat betekent niet per se dat het niet past — onze compatibiliteitslijst is niet volledig.

Is dit product geschikt voor uw apparaat?

Geschikt voor 60-apparaten
Beschrijving

Oplader voor Tablet – opladen via het stopcontact met subtel

Met deze subtel oplader laad je je apparaat op via een passend stopcontact. Een handige vervanging voor een kwijtgeraakte of defecte originele lader, of als extra lader voor op kantoor, in de slaapkamer of op reis.

Compatibele modellen (selectie): Google Nexus 7, 10; ASUS ZenFone 6, 5

Modelcompatibiliteit controleren

Bestellen bij subtel

• Betaal met Bancontact
  • Verzending vanaf €2,95
  • 30 dagen bedenktijd · 3 jaar garantie

Waarom deze oplader van subtel?

• Compatibiliteit – Vergelijk je apparaat met de productgegevens vóór aankoop.
• Laadt via het stopcontact – het laadvermogen staat bij de specificaties; de laadtijd hangt ook af van de lader, het apparaat en een eventueel laadprotocol
• Klaar voor gebruik – controleer de benodigde kabels en accessoires en de ingangsspanning en stekker voor het stopcontact
• Vervangend accessoire – als vervanging of extra lader; controleer de laadstekker, spanning en stroombehoefte van je apparaat

Productspecificaties

Merk: subtel
Laadvermogen: 10W
Uitgang: 5V / 2A / 2000mA
Ingangsspanning: 100V - 250V
Aansluiting: Micro USB
Kabellengte: 1.2m
Kleur: zwart
Inhoud: oplader

Compatibiliteit

Compatibele modellen: Google Nexus 7, ASUS ZenFone 6, ASUS ZenFone 5, Google Nexus 10, ASUS Transformer Book T100TA, ASUS ZenFone 4, Google Nexus 9, HTC Nexus 9, ASUS Transformer Book T100, ASUS Transformer Book T100T, Acer Iconia A700, ASUS MeMO Pad HD7, ASUS Transformer Pad TF103C, ASUS MeMO Pad ME172V, ASUS VivoTab Note 8, ASUS VivoTab Smart ME400C, ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X, ASUS Transformer Pad TF103CG, ASUS Transformer Pad TF701T, ASUS MeMO Pad Smart ME301T, ASUS Fonepad ME371MG, HTC Flyer, ASUS MeMO Pad FHD 10 ME302C, ASUS MeMO Pad 10 ME102A, ASUS Fonepad 7 ME372CG, ASUS MeMO Pad FHD 10 ME302KL, ASUS VivoTab Smart ME400CL, ASUS Fonepad 8 FE380CG, ASUS MeMO Pad 8 ME180A, ASUS Transformer Book Trio TX201L, ASUS Transformer Book Trio TX201LA, ASUS Pad ME370T, ASUS Fonepad 7 ME372CL, ASUS Fonepad 8 FE380CXG, ASUS Fonepad Note 6 ME560CG, ASUS Fonepad FE375CXG, ASUS Fonepad 7 Dual ME175CG, ASUS Fonepad FE375CG, ASUS MeMO Pad 10 ME103K (K01E), ASUS MeMO Pad 7 ME176C (K013), ASUS MeMO Pad 7 ME572C (K007), ASUS MeMO Pad 7 ME572CL (K00R), ASUS MeMO Pad 8 ME581C (K01H), ASUS MeMO Pad 8 ME581CL (K015), ASUS MeMo Pad ME301T (K001), ASUS Nexus 7 (2012), ASUS Nexus 7 (2013), ASUS Padfone 2 Tablet A68, ASUS Pro7 Entertainment Pad ME181CX (K011), ASUS Transformer Pad TF103 (K018), ASUS Transformer Pad TF303CL (K014), ASUS Transformer Pad TF303K (K01B), ASUS ZenPad 10 (Z300C), ASUS ZenPad 10 (Z300CG), ASUS ZenPad 10 (Z300CL), ASUS ZenPad 10 (Z300M), ASUS ZenPad 7.0 (Z370C), ASUS ZenPad 8.0 (Z380C), ASUS ZenPad 8.0 (Z380KL), ASUS ZenPad C 7.0 (Z170CG) – klik op het tabblad “Compatibiliteit” voor de volledige lijst

Tip: vergelijk vóór aankoop het modelnummer en de laadaansluiting van je apparaat met de compatibiliteitslijst.

Technische details
Artikelnummer: 916908
Weight: 75 g
EAN: 4250264938618
Compatibiliteit

Geschikt voor de volgende apparaten

Alle apparaten

Beoordelingen
  • Hein Nederland

• Karin Duitsland

Ik kan de kwaliteit nog niet met 5 sterren beoordelen, de stekker moet voor langere tijd in gebruik zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. Brontaal was
    Die Qualität kann ich noch nicht mit 5 Sternen bewerten, dazu muss der Stecker länger in Gebrauch sein.
  • Daniel Frankrijk

Le chargeur est tout à fait conforme à la description et rempli parfaitement son rôle. Donc tout est OK.
  • Gabriele Duitsland

Ik kan eindelijk weer met mijn notebook werken. Oplaadkabel opnieuw besteld - snelle verzending.

Endlich kann ich wieder mit meinem Notebook arbeiten. Ladekabel nachbestellt- schneller Versand.
  • monique Nederland

goede uitleg op de site, en de stekker die wij besteld hadden paste prima. zeer tevreden.

• Hubert Frankrijk

komt goed overeen met het laden van een Assus-tablet, doet zijn werk erg goed

correspond bien au chargement d'une tablette Assus, fait très bien son travail
  • Helmut Duitsland

Vervanging voor origineel, kwaliteit aanzienlijk beter dan origineel, prettige kabellengte.

Ersatz für Orginal, Qualität erheblich besser wie Orginal, angenehme Kabellänge.
  • PAULINE Frankrijk

het is geschikt voor mijn t100-tablet en laadt met een bevredigende snelheid op

il est adapté à ma tablette t100 et la charge à une vitesse satisfaisante
  • Paul Nederland

Gebruikt voor Samsung Galaxy S5+ Werkt Uitstekend samen met TomTom App!

• Nicola Nederland

https://www.ekomi.nl/images_new/stern_gelb_gross.png

product is ok

Product Veiligheid

Fabrikant / EU Verantwoordelijke persoon

Fabrikant subtel GmbH
Adres Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Duitsland
E-mail info@subtel.be
Veiligheidsinformatieblad downloaden

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA - het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Inloggen voor klanten

Afrekenen als een nieuwe klant

Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:

• Bekijk bestelling en verzendstatus
  • Bekijk bestelgeschiedenis
  • Reken sneller af
Bezig met laden...

Nieuwe bestellijst aanmaken

Create a new list to organize your products

Bezig met laden...

Nieuwe bestellijst aanmaken

Create a new list to organize your products